Μηχανοκίνητη πορεία αγροτών στο Αγρίνιο: Δυναμικό μήνυμα για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα (Videos – Photos)

Με δυναμική παρουσία και μαζική συμμετοχή αγροτών, κτηνοτρόφων και μελισσοκόμων πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου 2026 η μηχανοκίνητη πορεία που διοργάνωσε η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Aιτωλοακαρνανίας στην πόλη του Αγρινίου.

Η κινητοποίηση ξεκίνησε από τον χώρο των παλαιών σφαγείων, όπου συγκεντρώθηκαν δεκάδες αγροτικά οχήματα και μηχανήματα, και ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, καταλήγοντας στην πλατεία Δημοκρατίας. Οι συμμετέχοντες έστειλαν μήνυμα συνέχισης του αγώνα τους, διαμαρτυρόμενοι για τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας.

Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης, οι αγρότες ανέδειξαν τα ζητήματα του αυξημένου κόστους παραγωγής, των καθυστερήσεων στις πληρωμές και τις αποζημιώσεις, των προβλημάτων άρδευσης σε καλλιεργούμενες εκτάσεις της περιοχής, καθώς και τις επιπτώσεις που έχουν οι ευρωπαϊκές και κυβερνητικές πολιτικές στο αγροτικό εισόδημα.

Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων κ. Σπύρος Κοτοπούλης τόνισε ότι οι αγρότες δεν μπορούν να αντέξουν άλλο την οικονομική πίεση και κάλεσε την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα σε ουσιαστικά μέτρα στήριξης, επισημαίνοντας ότι ο αγώνας για αξιοπρεπές εισόδημα και παραμονή στην παραγωγή θα συνεχιστεί.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των μελισσοκόμων της Αιτωλοακαρνανίας κ.Δημήτρης  Νικολάου αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της μελισσοκομίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη λήψης μέτρων για τη στήριξη των παραγωγών και την προστασία της ελληνικής παραγωγής.

Η μηχανοκίνητη πορεία ολοκληρώθηκε ειρηνικά στην πλατεία Δημοκρατίας, όπου οι εκπρόσωποι των αγροτών επανέλαβαν το αίτημά τους για άμεσες λύσεις στα προβλήματα του πρωτογενούς τομέα, δηλώνοντας αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους εφόσον δεν υπάρξει ανταπόκριση από την Πολιτεία.

Σχετικές δημοσιεύσεις